2004/05/22

Tanuljunk törökül!

A törökül és a Törökországban használt más nyelveken tanulók vagy tanulni kívánók fóruma. Kitől, hol lehet nyelvet tanulni, milyen tankönyveket érdemes használni, on-line lehetőségek. Hogyan és mennyiért lehet Törökországban kísérletezni a nyelvtanulással? Ha tudsz ajánlani török tanárt, vagy magad tanítanál, írd meg a postban.

Nyelviskolák:

1. Effy stúdió, Budapest, József körút 2. I. em. 1. tel. (1) 33 44 429
2. BILS Nyelviskola, Bp.V.ker. Bajcsy-Zsilinszky u. 62. III/1. tel: (1) 311-5481
3. Duna Millennium, Budapest, Király u. - kiskörút sarkán, tel. (1) 342 15 82

Beszerezhető tankönyvek és szótárak Törökországban:

Kolay Türkce - könyv, 2 CD, 2 kazetta - Sükrü Meric - FONO (Pandora) vagy itt (sokkal olcsóbban - Imge)
Türkçe Konuşmak Istiyorum - Yakup Kavas - ALFA (Imge)
Türkce dilbilgisi - FONO - (Pandora)
Turkish Grammar -Fuad A. Attaoullah - FONO (Pandora)

Könyvet, szótárt kereshetsz és vásárolhatsz a PANDORA, az egyik legnagyobb török on-line könyvesbolt honlapján EZEN A LINKEN.

On-line török:

Török nyelvleckék magyarul (Baksa Tímea)

Beszerezhető tankönyvek és szótárak Magyarországon:

Magyar-török és török-magyar (a megjelenő keresőbe írd be "magyar-török szótár")

... további nyelvtanulási tippeket találhatsz itt lent a hozzászólásokban!

140 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Haho

en masfel evel tanulgatok, eddig a "Teach Yourself Turkish" c. angol konyvet hasznaltam (meg ami az utazasok soran ram ragadt)az nem rossz, bar hatranya hogy a nyelvtant az angol nyelvtanhoz hasonlitja.. Nekem az elso 2-3 honap volt nagyon nehez, amig rajottem az alapokra, onnantol kezdve mar sokkal konnyebben megy...
Az alabbi oldalakon vannak torok nyelvleckek ingyen:
http://www2.egenet.com.tr/mastersj/index.html
http://www.languages-on-the-web.com/links/link-turkish.htm
http://groups.msn.com/englishgirlfriendsofturkishmen (baloldalt Turkish Lessons alatt)

Kerdes - tud barki olyan konyvet amibol torokul lehet a magyar nyelvet tanulni?
Mandula

2004. május 24. 9:46:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

A török TÖMER, amely külföldieknek tanít törököt, az alábbi linken hirdet fizetős on-line török nyelvoktatást. Azt írják, hogy jelenleg 30 fizetős diákjuk van, többek között Magyarországról is.

http://www.tomer.ankara.edu.tr/english/html/utom.html

2004. május 24. 16:45:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Van néhány tankönyv magyarul is, de nem tudom, kaphatók-e. Végső soron Kenessey Máriát meg lehet kérdezni. Efendi

Szerző:
Kenessey Mária
Cím:
Török nyelvtan és társalgás
Megjelenés:
Bp. : Aqua, 1992, Terjedelem: 241 p.

Szerző:
Kenessey Mária
Cím:
Török társalgás / Kenessey Mária, Cemil Öztürk
Megjelenés:
Bp. : Tankvk., 1985, Terjedelem: 241 p.

Szerző:
Torma József
Cím:
Török nyelvgyakorlatok
Megjelenés:
Szeged : JATE Soksz., 1980, Terjedelem: 135 p. ; 29 cm


Szerző:
Gelencsér Gábor
Cím:
Günaydin Türkiye! = Jó napot Törökország! : alapfokú török társalgás / Gelencsér Gábor
Megjelenés:
Bp. : TIT Nyelvoktatási Igazg., 1986, Terjedelem: 99 p. ; 20 cm

2004. május 24. 19:09:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Hello mindenki!

Lehet hogy egyesek fejében megfordult az a kérdés, hogy miért nem írja már az az ember aki 14 éve itt él.
Na most elejét veszem a kérdéseknek, mert más egy nyelvet tudni és más tanítani.
Szívesen segítek, hogy ha igényt tartanak a segítségemre.

Oszi
elérhetőségem:
www.intergate.hu

2004. május 25. 11:58:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Merhaba,
Engem nagyon érdekelne az a bizonyos nyelvkönyv.

Kürdig

2004. május 31. 1:38:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Hello mindenki!

Török nyelvtanfolyamot tudna valaki javasolni?
Csak az Effyt és a BILS nyelvstúdiót találtam ahol egyáltalán oktatnak törökül.

KR

2004. május 31. 1:51:00 CEST  
Blogger Efendi said...

Akinek szótárra van szüksége, annak ajánlom Csáki Éva magyar-török és török-magyar szótárát (kb. 400-400 oldal). Mindkettő megvásárolható a Balassi Kiadónál egyenként 3600 forintért az alábbi linken:

http://www.bkiado.hu/ebolt1/hu/dept_18.html

Nemrég jelent meg Benderli Gün - Gülen Yilmaz - Kakuk Zsuzsa - Tasnádi Edit 919 oldalas magyar-török szótára, ára kb 15.000,- Ft. Ezt a Nemzeti Tankönyvkiadó adta ki, lásd az alábbi linket:

http://www.ntk.hu/cgi-bin/main.php?temp=kiadvany.pge

2004. május 31. 16:55:00 CEST  
Blogger Teemeah said...

Merhaba!

Én nemrég kezdtem törökül tanulni, teljesen egyedül, csak a Török Kapd Elő c. könyvecske segített, ami a nagyon alapokat tartalmazza csak. Nincs gondom az alapnyelvtannal, de pl már a bonyolultabb dolgok, mint a két múltidő közötti különbségek és használatuk stb. már nem olyan könnyű... Jó lenne ha lenne végre egy rendes magyar nyelvű nyelvtankönyv. Én voltam az ELTÉN a török tanszéken, kérdeztem van-e könyvük, mire azt a választ kaptam hogy nincs... Online kurzus van, pl. a http://www.freewebs.com/turkce címen, ahol ingyen kezdő kurzus található 12 leckével angolul. Ennek magyar verzióját készítgetem éppen a http://www.freewebs.com/tarkanfanclub címen.

2004. június 2. 13:02:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Merhaba Guardian Angel!

Fantasztikus vagy! Mármint főleg a kezdeményezésed, elkezdek tanulni az oldaladon, de nem mert ingyen van, hanem azt hiszem azért mert az egyetlen magyar-török nyelvű lehetőség interneten.... már amiről tudok, bár már elég sokat keresgettem.....
Remélem ezen felbuzdulásomat látva (s gondolom talán másokét is) sosem adod fel ezen oldal szerkesztését és meglétét!!!??!!!!!

Zsuzsa (egy kezdő töröknyelvtanuló)

2004. június 15. 16:27:00 CEST  
Blogger Teemeah said...

Szia zsuzsa! örülök, hogy tetszik! Nemsokára felkerül a többi lecke is, megígérem. addig is van mit tanulni, nem igaz? ;)

2004. június 17. 10:14:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok,

nekem epp forditva kellene - olyan konyv ami torokoknek szol, hogyan tanuljunk magyarul.Valaki tud ilyesmirol (torok kiadas is erdekel, augusztusban meg tudom venni) csak tudjak cimet es szerzot!!
Koszonom
Mandula

2004. június 22. 20:13:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Mandula!Nem tudok magyar nyelvkönyvet törökök számára, de minek is neked??Ha én ugy tudnék törökül. ahogy te irsz magyarul, boldog lennék:))))Gratulálok!Nilüfer

2004. június 30. 15:13:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

sziasztok!
én a duna millenium nevű helyen tanulok törökül. korábban az effy-nél nyomtam, de ez a hely nemcsak olcsóbb, de hatékonyabb is. a király utca és a kiskörút sarkán van, telefonszám: 342 15 82. internet café-ként is működik egyébként.
botond

2004. július 5. 10:37:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok:))A Törökországlapon fedeztem fek Kohl János nyelviskoláját, ahonnan ajánlatot kértem és kaptam.Távoktatás is zajlik, nem is tul drága, és végtelenül korrekt módon ingyenes bemutató anyagot kaptam e-mailben.Én ki figom próbálni, és minden vidéki netes törökül tanulónak bátran ajánlom.Nilüfer

2004. július 24. 18:49:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Nilufer,

megirnad annak a magyar nyelvkonyvnek a cimet szerzojet ami torokoknek szol?
Nem nekem kellene hanem a paromnak :)
Ha el tudnad kuldeni a mandula@planetclub.info cimre azt megkoszonnem. Vagy ide is jo. Hol tudom megszerezni?
Mandula

2004. augusztus 5. 10:44:00 CEST  
Blogger Efendi said...

Egyik ismerősöm (török és szakember) lefordította a Kis magyar nyelvtant törökre. Nem ismer valaki egy olyan kiadót, amelyik megjelentetné?

2004. augusztus 5. 17:53:00 CEST  
Blogger Efendi said...

Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

2004. augusztus 5. 17:54:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Macarkiz, mennyiért vállalsz tanítást? A felsőfoktól még nagyon messze vagyok.. Ama sadece "merhaba" diyenlerden daha iyi konusuyorum. Ez a szint még belefér? Pls. írj a viktor-levlista!invitel.hu címre. (a felkiáltójel helyére @ jelet tegyél). Mások ajánlatai is érdekelnek. Köszi. Viktor

2004. augusztus 17. 3:30:00 CEST  
Blogger Teemeah said...

Én nemrég kaptam meg a Teach Yourself Turkish könyvet és nagyon jónak találom. Már négy leckét átvettem egy hét alatt :) A cd is nagyon jó. Tényleg borzasztó, hogy hébertől a japánig lehet itthon tankönyvet találni, arab meg holland meg még a jó isten tudja milyen nyelvkönyvek is vannak, török meg nincs! Igazán írhatna már valaki hozzáértő egy rendes, feladatokat is tartalmazó nyelvkönyvet, nem csak ilyen utazási minimanókat, amivel semmit sem tud kezdeni a nyelvtanuló. Bizos hogy lenne rá igény, én is sokakat ismerek, aki szívesen tanulnának törökül,csak nincs miből. Hiába van két nyelviskola pesten, az PESTEN van, a vidékiek mihez kezdjenek? Egy sorozat kellene kezdő középhaladó és haladó könnyvvel, ami nyelvvizsgára is felkészíthetne akár. Hát, úgy tűnik egy jó ideig ez csak álom marad... Ja és egy rendes középszótár se ártana. Az a középszótárnak nevezett valami (a narancssárga-zöld pár, nem tudom ki a szerző) távolról sem nevezhető középszótárnak... A nagyszótár meg iszonyú drága, és nem is túl mobil... Allah, segítsd meg a törökül tanulni vágyó macarokat!

2004. szeptember 4. 11:05:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Egy félig török lány vagyok,aki kint is élt,és ott kezdte el az iskoláját.Ha igény van rá oktatok,már van egy pár tanítványom is.Helyileg Budapesten vagyok.Az oktatáshoz hozzá tartozik nálam ,a gasztronómia,a történelem,valamint rengetek hang anyag sőt török nyelvű eredeti török video kazetták is.Az elérhetőségem :06706121842 valamin az edwardhyde@freemail.hu postafiók.

2004. szeptember 20. 14:07:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Jah és törököket is magyarra:)
A kezdő ár:5000 ezer/hó ez havi 16 óra heti 2x2 órára lebontva.vagy ahogy akarjátok....

2004. szeptember 20. 14:10:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

sziasztok,

lattatok a Fallal szemben c.filmet? nemetorszagban elo torokokrol szol, sokat beszelnek benne tehat torokul, erdemes megnezni, nagyon jo.
Gülbahar

2004. október 25. 10:57:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

szia felig torok lany.mar probaltalak hivni a mobilon, irtam tegnam e-mailt, meg most sms-t is, mert erdekelne nagyon a tanitas.Kb fel eve tanulok torokul, de sajnos a tanarom kikoltozik Isztambulba, es en szeretnem folytatni a tanulast.Legszives valahogy vedd fel velem a kapcsolatot.tesekkur ederim
görüsürüz: gülbahar

esetleg ha valaki a blog-on tud rola valamit, legyszi irjatok meg hol erhetem el OT.

2004. október 26. 10:07:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

5 hónapja kezdtem tanulni törökül.pontosan hazajövetelem után, T.O-ból.
az ok eleinte még az volt hogy összejöttem egy török sráccal, de aztán már maga a nyelv is megtetszett.
csak elég nehéz mert én csak a törtök kapd előből tanulok, mert más könyvet itt szolnokon nem igazán van lehetősség..
van itt valaki aki tudna nekem mondani jó nyelvtanulási lehetősséget Szolnokon?
előre is nagyon köszönöm....
yaminah

2004. november 17. 10:07:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Merhaba ArkadaslarIm! (de szóljatok ha nem...)

én is a Kapd előböl tanulgatok....és van egy zöld-fehér és egy lila-fehér kiadású török-magyar szótáram (konkrétbban nem tom. És istanbulban vettem egy barna nyelvkönyvet, ami magyarországra látogató török emberkéknek szól. Konusma KIlavozu a cime....de most fejböl nem tudom megmondani, hogy kitől. Nem lehet ezeket valahogy be scannelni és felrakni a netre? vagy ezt nem szabad? Nézzétek el nekem, de ilyen téren nem igazán vagyok otthol... Guardian Angel!!!!! Te is nyiregyi vagy? Tök érdekes dolgokat írsz.... persze akik itt vannak mind TATLI emberkék... :)Én meg befogom a számat!!!! :) Sahane

2004. november 20. 16:03:00 CET  
Blogger Teemeah said...

http://tarkan.webdomain.hu/torok.html

Elkészült a Tanulj Törökül teljes verziója! Minden lecke fent van, a teljes nyelvtani összefoglalóval és szószedettel Van egy kis gond a szerkesztőmmel mert a farkincás török es betűt nem hajlnadó felismerni, helyette egy kis felsőindexes karikát vagy felsőindekszes "a" betűt rak, szóval értsétek oda az est :)

Ez a Tarkan Fan Club-os honlap új változata, Efendinek üzenem, hogy ez az új linkje, a régi honlapot hamarosan leveszem!

2004. december 12. 15:10:00 CET  
Blogger Hatice said...

Kedves Guardian Angel

Bár elég jól megy hála Istennek a török nyelv,de nagyon kíváncsi lettem volna az oldalra.
Viszont nálam nem akar bejönni:(
Vajon nálam van-e a hiba,vagy más is így van ezzel?

Sziasztok

2004. december 12. 22:26:00 CET  
Blogger Hatice said...

woooww.Ma végre megnyílt:)
Nagyon jó.
Gratulálok

2004. december 13. 19:09:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!
Nyáron jártam vonattal Törökországban,Isztambulban.Csak 4 napot tölttem ott,de szerelem volt első látásra...Azóta elhatároztam,hogy ismerkedni fogok egy kicsit a nyelvvel,meg a kultúrával és jövő nyáron hosszabb utazás keretében újra kimegyek.
A Magyar Iszlám Közösség szervezett is ingyenes török nyelvtanfolyamot,de sajnos nem sikerült elindítaniuk.Azóta vettem egy török kapd elő-t,de az eléggé kivonatos,nekem nem megy ilyen egyszerűen a nyelvtanulás.(Mondjuk a számokat,napokat,hónapokat már elsajátítottam,meg egy két mondatot is,de szerintem csak abból megtanulni nem lehet.)
Elképesztő hiány van ezen a téren a könyvpiacon.
Valaki pár hozzászólással lejebb írta,hogy lefordítja azt a 14 online leckét magyarra,de nem tudtam megnyitni az oldalt.Angolul meg szintén nehézkes lenne nekem.

Üdv

2004. december 21. 6:25:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

2005. január 6. 10:27:00 CET  
Blogger Teemeah said...

a http://tarkan.webdomain.hu/torok.html oldalon lévő török nyelvleckék már pdf formátumban is letölthetőek. (Acrobat reader kell hozzá -- www.letoltes.com ) Így nyomtathatóak és minden török betű rendesen benne van (mert a html szerkesztő nem ismerte fel a pont nélküli i-t és az es betűt. Ha nem jönne be az oldal, itt a direkt link:

http://tarkan.webdomain.hu/turkce.pdf -- a leckék

http://tarkan.webdomain.hu/nyelvtan_osszefoglalo_hun.pdf

2005. január 7. 21:57:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy honnan lehtne szerezni kezdőknek való török szöveget (könyv, online, akármi)és olyan szöveget, ami magyar, és próbálgathatom lefordítani törökre?
Üdv: pocahont

2005. január 27. 10:23:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

sziasztok!
Ezek engem is érdekelnének:
Torma József: Török nyelvgyakorlatok
Gelencsér Gábor: Günaydim Türkiye Alapfokú török társalgás
lunata@citromail.hu
üdv:pocahont

2005. január 29. 19:43:00 CET  
Blogger Teemeah said...

szerintem nézzetek utána a könyveknek könyvtárban. Ha nincs a tietekben könyvtárközivel kikérik máshonnan!

Török szövegek... érdemes olvasni a bulvárhíreket a neten, ott viszonylag egyszerű szövegecskék szoktak lenni. www.ixtanbul.com www.gecce.com www.haftasonu.com.tr vagy itt a vatanim "normális" újság: www.vatanim.com.tr

2005. március 26. 22:20:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!kurd nyelvet hol tanitanak?Yasmine

2005. április 23. 20:19:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Én csak most fedeztem fel az oldalt, de nagyon tetszik. A TY Turkishről nem hallottam túl jókat (az amazonon megjelenő commentek legalábbis baromira lehúzzák) ellentétben a Colloquial Turkish-el. Most néztem, majdnem 13ezer Ft lenne megrendelni a brit amazonról. Khm... nincs valakinek egy lefénymásolni? :)

sandorszabolcs@gmail.com , ha esetleg beszkennelve lenne :))

2005. május 9. 13:01:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

A Tömer Hitit sorozata szerintem tök jó, a TYT után egy nyelvtankönyvvel könnyen el lehet vele boldogulni, akár egyedül is.
Modern török irodalmat olvas valaki?

2005. május 23. 22:18:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

merhaba!van itt valaki?Yasmine

2005. június 12. 18:36:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Neset Adri

Felsőfokú szóbeli nyelvvizsgához kellene nekem beszélgetőtárs. A párommal rászoktunk az angolra, vele nem megy. Vállal valaki beszédcentikus órákat?

Írjoooon iddddddddddeeeeeeeeeeee

2005. június 24. 0:03:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok,én nemrég kezdtem törökül tanulni, és hát én is szembesültem a problémákkal. Az effyben voltam egy órát megnézni Nikolajjal és tetszett, de nem tudom heti egyszer másfél óra mire lesz elég,ennél egy kicsit intenzívebbre lenne szükségem, szóval nyitott vagyok magántanárra is.HA valaki tud az kérem irja meg az anicooper@vipmail.hu címre. Köszönöm

2005. július 8. 16:36:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Én is nyelvkönyvet keresek, de nagyonnnagyon!

Ha valakinek lenne fölösleges példánya!
Nagyon megköszönném!

Írjatok légyszi a rozsavalentina@yahoo.com-ra.

Üdv!
Aval

2005. július 13. 23:27:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Üdvözlet, szept 12-től folyamatosan vállalok török nyelvtanítást.
E-mail cím: gulhane13@mail.com

Görüsmek üzere, Gülhane

2005. augusztus 22. 12:29:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Szeptembertől adok magánórákat, kezdőtől a középfokig. Mivel néhány évet kint töltöttem, a kultúra, történelem és gasztronómia is belefér.
e-mail: tezel@freemail.hu

2005. augusztus 26. 9:43:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

merhaba!
szívesen leveleznék törökországot kedvelő fiúkkal-lányokkal.
címem:jasminzahra@freemail.hu
Zahra

2005. szeptember 25. 19:01:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

SOS!

Üdvözletem,
ezen a héten lesz a nyelvvizsgám törökből és már egy hónapja próbálok sikertelenül bárminemű felkészítő anyagot beszerezni. A vizsga nagyobbik részével nagyjából tisztában vagyok, mert az összevethető a többi nyelvből elvártakkal, a nyelvtani teszt követelményszintjére azonban lehetetlen ilyen módon következtetni. Érdekelne bármilyen információ, ami a középfokú nyelvtani teszttel kapcsolatos. Természetesen egy teljes mintatesztsornak örülnék leginkább, de egy rövidke leírás, vagy 2-3 mintakérdés is elegendő lenne számomra ahhoz, hogy tudjam, mire számíthatok. Ha valaki tud, kérem segítsen.

Köszönettel Füst Péter

2005. november 15. 16:53:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Péter, melyik szintre mész? Szerintem tudok segíteni. Egy év alatt voltam közép- és felsőfokún is, sok mindenre emlékszem. ÍrJ: nesetadri@mac.com

2005. november 17. 8:57:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Ja, gyors segítség: az www.itk.hu weboldalon (Rigó utca) meg lehet rendelni a Nyelvvizsga Híradót, abban komplett feladatsorok és tesztek vannak. Mindkét írásbeli nyelvviizsgám kísértetiesen hasonlított (kb. 70%) az itt megjelent mintanyelvvizsgához. Szerintem garantálja az átjutást.

2005. november 17. 8:59:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

gyerekek, most hova menjek torokul tanulni? az effybe vagy a duna milleniumba?

2005. november 23. 8:00:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

az itk.hu -n hol lehet megrendelni a nyelvvizsga hiradot???????

sztem a duna milenniumba menjel tanulni de legjobb a magantanar, tudom ajanlani baratnomet, o tanit engem is es vannak diakjai is.
itt az elerhetosege:

Üdvözlet, szept 12-től folyamatosan vállalok török nyelvtanítást.
E-mail cím: gulhane13@mail.com

Görüsmek üzere, Gülhane

2005. november 23. 14:47:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Az Effyben színvonalasabb az oktatás, viszont drágább és nem török a tanár (bár ettől függetlenül nagyon jó a nyelvtana a tanárnőnek), a Duna Millenium jóval olcsóbb, török tanít, de.. hát nekem nem jött be... Érdeklődj mindkét helyen és majd meglátod mi felel meg jobban neked.

2005. november 24. 15:59:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

sziasztok

Talaltam egy szuper szotargepet, sajnos iszonyú drága de ideális bárkinek aki törökül, magyarul, angolul vagy még 7 nyelven tanul - bármelyikről bármelyikre fordít a gép és ki is mondja a szavakat.Főleg ha nincs időd nyelviskolába járni...

Végiggnéztem amennyire tudtam és az alapján ez most az egyetlen a piacon amelyik törökül IS és magyarul IS tud... Az arab már csak ráadaás... :))

http://www.btech.hu/modules.php?op=modload&name=postkart&file=index&req=itemview&IID=183&KID=20051212095653195.56.140.23

mandula

2005. december 12. 11:04:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

sziasztok

keresek angoltanart, szamlakepesen, maganorakhoz, aki torokul is tud (nem kell folyekonyan de valamennyire)

mandula@planetclub.info

irjatok!
koszi
mandula

2005. december 22. 14:21:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!
Én találkoztam ezzel a fordítógéppel, de sajnos nem jöttem rá, hogy a speciális török betűket hogy lehet beírni... innentől kezdve a török->magyar fordítás eléggé korlátozott.

2005. december 30. 0:31:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Hi!

Ujra inditom a tanítást ezentúl szervezett formában,így aki esetleg alapfoktól szeretne tanulni nálam,vegye fel velem a kontaktot.
1500/Óra "apa-nyelvi" tanár.
E-mail:edwardhyde@freemail.hu

2006. január 31. 17:39:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Török tanárt keresek, most szeretném elkezdeni HELP Köszi
Ági
gomby84@freemail.hu

2006. augusztus 1. 23:51:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!
Most vagyok először ezen a honlapon, de nagyon tetszik! Én is a törökországi rajongókhoz tartozom. Hét évig éltem kint, nagyon jól beszélem a nyelvet is.
A nyelvtanulásban is tudnék segíteni bárkinek.
A közös programokban is szivesen részt vennék.
Emine

2006. november 9. 18:25:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

török oktatás E-mailban, konzultációs napokkal:
Yada Leila
edwardhyde@freemail.hu

2006. november 21. 9:51:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Törökül tanító magántanárt keresek, aki esetleg házhoz is jönne.

Üzeneteket légyszi ide küldjetek: mzse@citromail.hu

Köszönöm.

2006. december 7. 13:35:00 CET  
Blogger Noemi said...

Kedves Emine!
Talán te tudsz nekem segíteni abban, hogy hogyan lehet legolcsóbban kijutni Törökországba, pl. repülő, vasút, és ezek az utak mennyi ideig tartanak? Ha tudsz esetleg segíteni, kérlek írj a noncsi215@freemail.hu címemre! Vagy ha valaki más tud tanácsot adni, bárki írhat nekem, megköszönném!
Sziasztok!

2006. december 30. 22:37:00 CET  
Blogger Efendi said...

Aysha Szegeden keres török nyelvtanárt. Aki tud segíteni, ide írjon.

2007. április 4. 19:08:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

SZIASZTOK!

TÖRÖK NYELVET TANULNI AKARÓ EMBERKÉK JELENTKEZÉSÉT VÁROM! 3 ÉVE TANÍTOK SIKERESEN, 8 ÉVE BESZÉLEM A NYELVET, ISZTAMBULBAN IS ÉLTEM EGY IDEIG.

ÉRDEKLŐDŐK KÉREM A GULHANE13@MAIL.COM CÍMRE ÍRJANAK.

GÖRÜSMEK ÜZERE, GÜLHANE

2007. május 9. 11:38:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Budapesten törökül tanító magántanárt keresek, aki esetleg házhoz is jönne, de ez nem annyira fontos.

Üzeneteket légyszi ide küldjetek: mindenkimasnak@gmail.com

Köszönöm:

Luca

2007. május 30. 14:40:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Török kezdő - csoportnak indított - nyelvtanfolyamot keresek. Az Effy-ben jelentkeztem, de sajnos többen visszamondták utolsó pillanatban, így csak két főnek indítanának dupla annyiért... Reménykedem... talán a visszalépő jelentkezőket megtalálom valahol és csatlakozhatnék hozzájuk... az egyéni magántanár sajnos jelenleg nem fér bele az anyagi kereteim közé, ugyankkor szeretném minél előbb elkezdeni... Nem áll össze valahol, valamikor egy kisebb (min. 3-4 fős csoport)????? Vagy lehetetlent kérdezek...

Köszönettel,
dóra

2007. június 6. 12:09:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Szia Emine!
Ildi vagyok!Szeretnék törökül megtanulni,láttam,te tanítasz!Hallottam a Duna milleniumról,de nekem a magán oktatás jobb lenne,mivel kórházban dolgozom így a beosztásom összevissza van és 12 órázom!Ha esetleg neked jó lenne és elvállalnád,kérlek írd meg,h mennyiért,hol,mikor.És,ha felvettük egymással a kapcsolatot,eldöntjük a továbbiakat!Előre is cok tessekkür ederim!Az email címem:kuszakildiko@freemail.hu

2007. szeptember 28. 12:14:00 CEST  
Blogger Unknown said...

Sziasztok,

Ha bárkinek megvan az alábbi könyvek valamelyike, vagy talán mind, és hajlandó eladni, illetve egy fénymásolatot szolgáltatni nekem, azt nagyon szépen megköszönném.

Szerző: Kenessey Mária
Cím: Török nyelvtan és társalgás
Megjelenés: Bp. : Aqua, 1992, Terjedelem: 241 p.
---------------------------------
Szerző: Kenessey Mária
Cím: Török társalgás / Kenessey Mária, Cemil Öztürk
Megjelenés: Bp. : Tankvk., 1985, Terjedelem: 241 p.
---------------------------------
Szerző: Torma József
Cím: Török nyelvgyakorlatok
Megjelenés: Szeged : JATE Soksz., 1980, Terjedelem: 135 p. ; 29 cm
---------------------------------

Ezer hála előre is.
Az email címem: laszlo.legradi@gmail.com

2007. november 14. 20:22:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Merhaba

Én Budapesten válallok török tanítást akár kisebb csoportoknak is.
Ha érdekel valakit a toroktanar@hotmail.com címre írjon...

2008. január 2. 5:24:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Merhaba!

Ha van esetleg a blognak olyan látogatója, aki még nem tud TÖRÖKül, de szeretne megtanulni, BUDAPESTEN tartok ÓRÁKat, (kisebb csoportoknak is akár) illetve ONLINE ÓRÁKat msnen mikrofonnal, webcamerával VIDÉKIEKNEK, vagy aki Budapesten belül Újpestet messzinek érzi.

Érdeklődni a toroktanar@hotmail.com címen lehet.

2008. március 19. 19:31:00 CET  
Blogger Teemeah said...

Ha valakinek van nyelvvizsgás feldatasora, középfokú, és eladná vagy ideadná fénymásolni, nagyon megköszönném, kérlek írjatok a Teemeah.Wikiposta@gmail.com címre. Köszönöm.

2008. május 15. 18:55:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok,

Nekem is nyelvvizsgához kellene feladatsor, bár egyelőre csak alapfokú. Nincs meg valakinek véletlenül az ITKs Nyelvvizsga híradó 11 kiadvány?
Előre is köszi a segítséget!
Zsuzska

2008. május 19. 16:42:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok,

Alapfokú nyelvvizsgára szeretnék felkészülni, de sajnos az írásbeli részéhez nem nagyon találok anyagot. Nincs meg valakinek véletlenül az ITKs Nyelvvizsga Híradó 11 c. kiadvány? Olyan török tanárhoz is szívesen járnék, aki a nyelvvizsgára fel tud készíteni.
Előre is köszi,
Zsuzsi (zsuzsilahanam@hotmail.com)

2008. május 20. 9:26:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

A többiekhez hasonlóan én is törökül szeretnék tanulni, de sajnos nincs könyvem. Nem tudom, melyiket vegyem az általatok ajánlottak közül, mert néhányról eléggé megoszlanak a vélemények. Tudnátok segíteni? =)

Glória

2008. július 24. 12:14:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

sziasztok

látom hogy más is kereste már itt a Nyelvvizsga Híradó 11.-et, nekem is szükségem lenne rá (igaz nem a török hanem cseh nyelv miatt), de sehol sem lehet beszerezni... szóval ha valakinek netán megvan, kérem írjon egy mailt! 1srac20@citromail.hu

2008. augusztus 18. 13:14:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Segítséget szeretnék kérni!

Olyan középiskolát keresek ahol lehet törökül tanulni, egyáltalán van ilyen?:)

2008. szeptember 1. 15:51:00 CEST  
Blogger Vió29 said...

Sziasztok!
Szeretnék Törökül tanulni.Tudnátok nekem honlap címeket?Esetleg iskolát?
Köszönöm.

2008. szeptember 16. 17:10:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

helo mindenkinek!
Nem tudtok debrecenben török nyelvtanárt vagy török oktatást valahol?esetleg webcímeket amik elérhetőek?nagyon megköszönném!
Szaffi

2008. október 8. 20:45:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Bocsánat, hogy ne tanulni szeretnék törökül, csak egy megerösítést keresek!
Több helyröl hallom mostanában, hogy a Magyar és a Török nyelv rokonok. Ezt meg tudjátok erösíteni? (elnézést, nincs hosszú ö-m)
Köszönöm elóre is!

Gábor970

2008. október 13. 10:06:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!
Pécsről írok, és lenne egy olyan gondom, hogy nem igazán találok török nyelvkönyveket. Olvastam Kenessey Máriáról és még pár szerzőről, de egyszerűen képtelenség hozzájutni. Van esetleg valakinek valami ötlete?
Előre is köszi!
(Azoknak pedig, akik török tanárt keresnek, olvassanak bele a török házastárs rovatba. Ott szoktak jelentkezni török online tanárok.)
Andi

2008. november 23. 16:56:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!
A napokban induló internetes török nyelvtanfolyamra szeretnélek invitálni Benneteket.
A tanfolyam 2 félévből áll. A hetente elküldött anyag után tesztkérdéseket, míg minden hónap végén vizsgakérdéseket küldenek.
A havi felmérésekért és a féléves vizsgakérdésekért nem kell külön fizetni.
A tanfolyam díját a jelentkezők száma befolyásolja, természetesen jobb lenne, ha minél többen jelentkeznénk, részben a költségek miatt, részben pedig azért, mert az internet segítségével akár együtt is gyakorolhatnánk.
Kérlek Benneteket, hogy akit érdekelne a tanfolyam, küldjön egy e-mailt az orsolya.janku@index.hu e-mail címre.
Mindenkit sok szeretettel várok!

Üdv: Orsi

2008. november 26. 17:13:00 CET  
Blogger forr said...

Kérem segítsen valaki lefordítani a következő rövid üzit:

Merhaba!

Bir güzel, COK SICAK kahve icmek isterim - Seninle.

Ve Noeliniz kutlu olsun!;)

Selam

Köszönöm előre is

2008. december 23. 18:30:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Szia!

Egy finom, FORRÓ KÁVÉT szeretnék meginni - Veled

És Békés Karácsonyt

Szia

Ez lenne a magyar megfelelője, ha érdekel még:)

Engem pedig török középfokú és felsőfokú nyelvizsgával kapcsolatos információk érdekelnének mindenfelől, mivel senki sem tudja megmondani, mi várható. Kérlek, segítsetek:)Nyugodtabb szívvel mennék vizsgázni, ha tudnám, mi vár rám:)

szabo.susana@gmail.com címre várok minden apró kis információt.

Köszi,Puszi

2009. január 7. 18:23:00 CET  
Blogger Másenka said...

Sziasztok!

Egész Magyarországon nincsen olyan középiskola, ahol oktatnának törököt. Én is sokat kerestem, mivel ez a kritérium ahhoz, h létezhessen török érettségi, de az Oktatási Minisztérium válasza sajnos nemleges volt.:)
Egyébként felsőfokú nyelvvizsgával kapcsolatos infók jól jönnének márciusig!!
Valaki tud esetleg segíteni?:)
Előre is köszi

2009. január 15. 16:09:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok.Valaki leforditaná nekem ezt a szöveget?Fontos lenne
"Seviyorum sevmenin aci verdigin, her sevenin sevilmedigini bile bile!Ama yinede bir umut tasiyorum belki SEVEN SIVILIRDIYE."
Előre is nagyon köszönöm.

2009. február 11. 12:51:00 CET  
Blogger Másenka said...

Szia!
Ez egy kicsit furcsán van megfogalmazva, de valószínűleg csak elírások miatt. mindenesetre a mondat a következőt jelenti:

Szeret(l)ek, tudván, hogy a szeretet fájdalmat okoz és hogy nem minden szerelem szül viszontszerelmet.Mégis él bennem a remény, hogy aki szeret, talán idővel szeretve lesz.

2009. február 23. 23:12:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

:)))
Ohhh végre valahol otthon érezhetem magam a szenvedélyemmel :) és meg is értenek :) Millió kérdés kozul a legfontosabb, hol lehet Magyarországon államvizsgát tenni torokbol? milyen korulményeségekkel jár és hasonló! Elore is koszonom!
Krisztaaaa

2009. február 27. 18:18:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Lili cok tesekkür ederim

2009. február 28. 0:39:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!
Néhány török nyelvű könyvemet sürgősen eladom, helyhiány és költözés miatt.
Pl.: Türkçe Öğreniyoruz 1-6 ( 5000 Ft/db)

Tel: 06 70 219 10 65

2009. március 24. 6:39:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!
Néhány török nyelvű könyvemet sürgősen eladom, helyhiány és költözés miatt.
Pl.: Türkçe Öğreniyoruz 1-6 ( 5000 Ft/db)

Tel: 06 70 219 10 65

2009. március 24. 6:41:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok,

A fenti Duna Millenniumos cím nem jó, én is itt tanulok, és tudom ajánlani, olcsó is, és jók a tankönyvek, Gökkusagi Türkce. A tanár srácok törökök és nagyon lelkesek. A címük: 7. ker Nagydiófa utca 7 1. emelet, tel:267 o288. A nevük Dialógus Nyelvstúdió-ra változott:
http://dialogusplatform.hu/education/

2009. április 1. 19:02:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

sziasztok. én pedig zala megyében lakom, és itt keresnék törökül tanító tanárt, de gondolom ez szinte lehetetlen:)) még pesten is alig van 1-2 iskola ahol ezzel foglalkoznak. mindenesetre ha valaki még is tudna valakiről, akkor légyszíves írjatok: kolett@invitel.hu címemre, előre is köszönöm, üdv, Niko

2009. április 23. 19:14:00 CEST  
Anonymous Yada Leila said...

Budapesten, felig torok lany, nyelvoktatast vallal.

Csak kezdoket.

06702609281

2009. május 2. 13:54:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok.

A nyáron utaznék ki törökországba a páromhoz és azt mondták hogy meghivólevél szükséges.Én azt szeretném megkérdezni hogy a meghivolevélnek mit kell tartalmaznia?(különösképpen hogy milyen személyes adatokra van szüksége a páromnak rólam).Illetve hogy szerintetek milyen szempontok alapján döntik el hogy kiutazhatok-e vagy sem?Meghivó anyagi helyzete, vagy kinntartozkodás ideje?Előre is köszönöm a válaszokat.
Amarylla

2009. május 4. 15:46:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Kedves Amarylla!

Törökországba utazáshoz nem kell meghívólevél. :)
Csak útlevélre és vízumra van szükséged. Vízumot pedig legegyszerűbben a törökországi reptéren tudsz venni. Ez kb. 6000 Ft. (Euróban vagy dollárban tudod fizetni, és 30 napig maradhatsz vele kint.)
Érezd nagyon jól magad! :)

Ayşe

2009. május 8. 14:59:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Szia Ayse.

Az a helyzet hogy felhivtam a török nagykövetséget itt Budapesten és azt mondták hogy kell meghivólevél sőt konzuli engedély is mivel én az egész nyaramat kint tölteném.
Szóval igy mit kell beirni a meghivólevélbe a páromnak?Mármint milyen adatok kellenek Rólam?
Vagy mi alapján döntik el hogy megkapom e az engedélyt?Csak az Ő adatait nézik meg hogy lakás,jövedelem stb?
Előre is köszi.
Amarylla

2009. május 10. 13:24:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Ayse, még valami...

A másik meg az hogy nekem a török nagykövetségen azt mondták hogy a párom küldje el a meghivólevlet nekem és én menjek be budpesten a török nagykövetségre és ott elbirálják.Neki viszont a közjegyző - akitől meghivólevél nyomtatványt akart kérni- azt mondta hogy elég ha Ő (a barátom) megirja a meghivólevelet és beballag vele az Isztambuli (ott lakik) Magyar konzulátusra.Szerintetek melyik szerencsésebb?Hallottam már olyant hogy itt magyarországon valakinek azért nem engedélyezték hogy kiutazzon meghivólevéllel mert a török párjával akartak beszélni aki meg nem volt itt a budapesti nagykövetségen.Elég furcsán hangzik de hát nem tudom....
Amarylla

2009. május 10. 13:29:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Szia Amarylla!

Én úgy tudom, hogy akkor sem kell meghívólevél, ha az egész nyarat kint töltöd. Ezesetben annyi a különbség, hogy nem tudod megvenni a reptéren a vízumot, hanem csakis a Török Nagykövetségen (1062 Budapest, Andrássy út 123., és így pár ezerrel drágább lesz. Ezzel max. 90 napot lehetsz kint.
Utána is néztem, mert nem akarlak félreinformálni:

http://www.mfa.gov.hu/kulkepviselet/TR/hu/Konzuliinfo/torokorszagba_utazoknak.htm

Szerintem hívd fel őket mégegyszer. Mert sok ember van, aki több hetet tölt kint nyaralással. Azok kitől kapnának meghívólevelet?
Írj, hogy mit intéztél!!! :)

Szió!
Ayşe

2009. május 10. 23:55:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Jahhh bocsi Amarylla!
Lemaradt a link vége! :)
Ez a jó link:

http://www.mfa.gov.hu/kulkepviselet/TR/hu/Konzuliinfo/torokorszagba_utazoknak.htm

Ayşe

2009. május 10. 23:57:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Amarylla, bocsi a töketlenkedésért, de nem tudom bemásolni.
A link végére írj egy o mint orsi betűt még. :)

2009. május 11. 0:01:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Ayse, köszönöm, jó megkédezem ezt a hossabb tartozkodásra jogositó vizumot.Még a Barátom is telefonállni akar pár helyre.Mindenképpen irok hogy mi lett:)
Amarylla

2009. május 12. 19:29:00 CEST  
Anonymous Platschu said...

Merhaba!
Nem tudja valamelyikőtök, hogy a Kenessey Mária : Török nyelvtan és társalgás könyvet honnan lehet beszerezni?
Köszi,
Ákos

2009. május 13. 11:22:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Szia Ákos!

Nézz utána online könyvesboltokban ill. akváriumban. De nem tudom mennyi esélyed van rá. Én kb. 1 éve adtam le az előrendelést, de még semmi.
Viszont vannak nagyon jó török tankönyveim magyar nyelven, ha esetleg érdkel: pl.:
Török Nyelvtan / Yabancılar İçin Türkçe Dilbilgisi (Mehmet Hengirmen, Engin könyvkiadó.)
Össz. 9 könyvem van. Ha érdekel, akkor szólj, és hagyok itt neked egy listát, címmel, íróval, kiadóval.

Ayşe

2009. május 13. 15:39:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Antikváriumban!!!****
De égő! Nemtom, hogy jött ez az akvárium!
Ayşe

2009. május 13. 20:34:00 CEST  
Anonymous Platschu said...

Merhaba!
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy CBA-ban vettem 400 forintért egy "Tanuljunk gyorsan könnyen angolul" könyvet és ennek a hátoldalán volt feltüntetve, hogy az Aqua kiadó kiadta a Kenessey Mária : Török nyelvtan és társalgás című könyvét. Lent volt valamilyen G & A Kft, ahol elvileg a 0630-547004 telefonszámon meg lehetne rendelni. Nos, itt valószínűleg egy számjegy lemaradt, de a neten is hiába próbáltam ezt a céget keresni, nem találtam meg a számukat. Magát a könyvet is kerestem online kereskedésekben, de valóban csak antikváriumok ígérgetik.

Egyelőre a Larousse sorozat "Kezdők török nyelvkönyve" példányával rendelkezem. Mondanom sem kell, hogy amikor könyvesboltokban kerestem, akkor kompletten hülyének néztek és lesajnáltak, hogy érdekel a török nyelv. Így maradt az online rendelés, amire kaptam árkedvezményt, így kvázi a házhozszállítás nullszaldós lett. A könyv nem rossz, bár a végén lévő rövidke nyelvtani betekintés inkább csak kedvcsinálónak jó.

Az amazonon még szemeztem a "Teach yourself" sorozat török változatával, amit lehet meg fogok majd rendelni, ha 2-3 egyéb könyvrendelésem esedékes lesz.

Az internet mélyebb bugyraiból pedig begyűjtöttem a Pimsleur Turkish első tíz leckéjét, így legalább egy kis hanganyagom is van már végre.

A YouTubeon is keresgéltem egyszerűbb nyelvtanról szóló videókat, ott is megtalálhattok "Platschu" nevű felhasználóként.

Én egyébként nem értem, hogy miért nem lehet török nyelvtankönyvet kiadni. Olyan nagy kunszt lenne, egy Törökországban megírt, majd itthon magyarra lefordított könyvet kb. 500-1000 példányban kiadni? Akkor vajon a turkológus szakosok miből tanulnak?

Mindenesetre köszönöm a segítségeteket. A múltkor jártam itt a honlapon, amikor ősszel Törökországból jöttem haza és teljesen bezsongtam az országtól, de akkor valahogy senki nem reagált a bejegyzésemre, így nem is áradoztam tovább. Egyszer majd lehet elmegyek egy találkozótokra is. :)

Ákos

2009. május 13. 22:59:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Kedves Ayse,

A párom felhivta a budapesti török nagykövetséget és azt mondta neki a nagykövet, hogy csak faxolja el neki a kérelmet,én pedig menjek be utlevéllel,60 euroval, és egy fényképpel.
Én tudod anno felhivtam a nagykövetséget hogy hosszabb turista vizumot kérjek - de persze elmeséltem az őszintét hogy hova mennék miért- és azt mondták hogy az nem úgy megy hogy csak úgy kérek egész nyárra vizumot, hanem konzuli engedély kéne meg meghivólevél.Végülis ennyi cécó után már maradok abban amit most mondtak a Páromnak.Azt mondta hogy nagyon kedvesek voltak a nagykövetségen vele.Remélem nem lesz semmi akadálya hogy megkapjam az engedélyt.Gondolom úgyis csak az Ő adatait nézik nagyrészt, hogy van e lehetősége szállást biztositani nekem és anyagilag is rendben van-e.Azt is megkérdeztem anno tőlük hogy milyen adatok kellenek rólam a levélbe és azt mondták hogy név,utlevélszám,cim,születési idő hely.Szerinted szükség lehet a szüleim adataira is?(Már felnőttkorú vagyok amúgy.)Vagy mire?Név elég?Gondolom úgysem ők a lényeg tárgyai.
S annak én is örülnék hogyha irnál pár olyan magyar nyelvű könyvet ami török nyelvtant tartalmaz, ráadásul érthtetően:)A török kapd előt megszereztem, még nem néztem végig de úgy érzem szájbarágósabb kéne.Elkezdtem törökül tanulni, ami rámragadt kint, de nyáron szeretném ha beszélni is megtanulnék.
Amugy Te is itt élsz magyarországon?
Köszönettel:
Amarylla

2009. május 13. 23:46:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Kedves Amarylla és Ákos!

- Török kapd elő
(Assimil Hungária kft.)
- Kezdők török nyelvkönyve
(Holnap kiadó)

Ez a két könyv csak a nagyon-nagyon alapokat tartalmazza. Arra elég, hogy el tudd dönteni, érdekel-e a török nyelv. :)

- Török nyelvtan külföldieknek / Yabancılar için Türkçe dilbilgisi

- Tanuljunk törökül / Macarlar için konuşma kılavuzu

- Türkçe öğrenelim - anahtar kitap
(+ cd rom/kazetta/video)

Ezt a 3-at Mehmet Hengirmen írta és az Engin Yayıvevi adta ki. (Selanik Caddesi 28/6, 006650 Kızılay-Ankara.)

- Türkçe-Macarca Macarca-Türkçe konuşma kılavuzu
(Szilárd Szilágyi, Yarqi yayınevi: Atatürk Bulvarı Zafer Çarşısı No: 22-23)

Szótárt lehet Mo.-n is kapni, pl. az Akadémiai kiadótól, de nem annyira nagy szókincsű. Ehelyett próbáljátok meg a
Türkçe-Macarca Macarca-Türkçe Cep Sözlüğü-t az Engin kiadótól.

- Turkish for foreigners I.-II. / Yabancılar için Türkçe
(Hikmet Sebüktekin, Boğaziçi Üniversitesi Yayınevi)
Ez is nagyon jó, ha beszéltek angolul.

Ákos! Vannak letölthető angol nyelvű török nyelvkönyveim is mp3- as hanganyagokkal. Írd meg, hogy érdekel-e, és akkor leírom azokat is. (Csak most sietnem kell.)

Amarylla! Most Magyarországon vagyok. De megyek majd vissza.

Sziasztok!
Ayşe :)

2009. május 16. 18:03:00 CEST  
Anonymous Platschu said...

Szia!
A török nyelv, akárcsak az országotok nagyon szép. Legjobban az tetszik benne, hogy emlékeztet a magyarra a ragok hangalaki változásával, illetve a sok "ö" és "ü" betűt is mi könnyedén ki tudjuk mondani. :D

Valószínűleg sosem fogom tökéletesen beszélni törökül, de szeretnék vele alaposabban megismerkedni egy kicsit. Ezért egy olyan könyvet keresnék, ami lépésről lépésre bevezet a nyelvtanba: leckékre osztott kis tananyag, egy kis olvasmány, szószedet, gyakorló példák. Felőlem aztán lehet török-magyar vagy török-angol nyelvű is lehet, fő, hogy használható legyen. A részleteket majd megbeszélhetnénk emailben, hogy Te melyiket javasolnád egy kezdőnek. Az emailcímem : novakiat kukac freemail pont hu
Remélem így egy spamprogram sem figyel fel rám itt. A segítségedet előre is köszönöm!
Ákos

2009. május 16. 22:28:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Szia Amarylla!

Van valami fejlemeny? Mikor indulsz?

Ayşe

2009. május 23. 20:08:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Kedves Ayse,

A héten valószinüleg pénteken megyek be a nagykövetségre, a vizsgáim miatt elég elfoglalt voltam.Nagyon remélem hogy megadják:)Ha megkérdezhetem te törökországban vagy magyaországon vagy többet?Mivel foglalkozol?
Üdvözlettel:
Amarylla

2009. május 25. 15:01:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Kedves Ayse,

Most jöttem meg a nagykövetségről.
Megkaptam az engedélyt, nagyon örülök neki.Meg kell jegyezzem mindenképpen hogy nagyon kedvesek és készségesek voltak velem a nagykövetségen.Nagyon pozitiv véleményem van róluk.
Amarylla

2009. május 29. 15:03:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Szia Amarylla,

ne haragudj, hogy eddig nem válaszoltam. Nem akarok itt nagyon személyes dolgokat megírni, de a 2008-at és a 2009 első felét még Magyarországon töltöm.
Hát mit is mondhatnék? Gyere vissza sok szép élménnyel! :)
Kendine iyi bak.
İyi yolculuklar.
Görüşürüz!!!

Ayşe

2009. május 30. 19:21:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Ha a nyelvtanulás otthoni kényelmét és mégis különleges élő kalandját keresed, regisztrálj az www.italki.com oldalon (idegen nyelvek tanulása-gyakorlása, többek között török nyelvé is). Csak jó internetkapcsolat és mikrofon kell hozzá.
Próbáljátok ki, én már nemcsak nyelvgyakorló-partnereket, hanem barátokat is találtam!

Tunder

2009. június 1. 17:09:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Egy kis Isztambul:
www.ayse.mlap.hu
:)
Ayşe

2009. június 8. 11:18:00 CEST  
Blogger Unknown said...

Szia Ayşe!

Szeretnék törököt tanulni és érdekelnének a török nyelvkönyveid, amikről írtál!
El tudnád nekem azokat küldeni?

Köszönöm előre is!

Üdv.: Dia

2009. július 20. 13:13:00 CEST  
Blogger Unknown said...

Sziasztok!

Végre elhatároztam, hogy komolyan elkezdek foglalkozni a török nyelvvel.
Mivel éltem már kinn egy évet, a konyhanyelv már megy, de szeretnék igazán megtanulni.
Török tanáromtól kaptam 2 db fénymásolt könyvet, a Fono: Turkish self-study course első két kötetét. Nagyon de nagyon jó, de lassan a végére érek a 3. kötetre pedig nincs sok kilátásom.

Láttam az amazonon és pár másik online boltban a 3 kötet+CD-ket (ezek közül egy sincs meg)kb 25 ezer Ft-ért de sajnos ennyi keretem nincs rá.

Nincs meg véletlenül valakinek a 3 kötet? Esetleg egy fénymásolásra? Vagy meg is venném, ha már megunta! :)

Más könyv nekem egyenlőre nem jött be. Az első török tanárom eleinte egy egynyelvű török könyvvel próbálkozott, amiben UFO-k voltak, a címére nem nagyon emlékszem, de nagyon nem jött be, főleg mivel kezdőknek egynyelvű könyv nem túl szupi.:(

Kendine iyi bak!

En-Meryem

2009. július 30. 15:13:00 CEST  
Blogger turkceogretmeni said...

Ha szeretnél törökül tanulni, akkor írj nekem bátran a következő email címre: turkceogreniyorum@citromail.hu.
Török anyanyelvű vagyok, igényekhez igazodva minden korosztályból, angolul vagy magyarul beszélő diákokat várok. Budapesten tartok órát, az on-line oktatás is megoldható.

2009. október 23. 14:18:00 CEST  
Blogger Unknown said...

Szia Réka!

Esetleg elkérhetném a könyveket lemásolni? Keresek, keresek, de nem találok sehol könyveket, vagy, ha vannak, akkor nagyon drágák!
Köszi előre is!

Dia

2009. október 25. 15:07:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

ÜDVÖZLÖK MINDENKIT!
ÉRDEKLŐDNÉK,HOGY DEBRECENBEN VAN OLYAN SZEMÉLY AKI INGYEN TUDNA NEKEM SEGÍTENI A TÖRÖK NYELVBEN?NYELVKÖNYVEKHEZ HOZZÁ TUDOK JUTNI HA KELL!!horvath.tibor.1984@gmail.com

2010. május 4. 9:28:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

ÜDVÖZLÖK MINDENKIT!
ÉRDEKLŐDNÉK,HOGY DEBRECENBEN VAN OLYAN SZEMÉLY AKI INGYEN TUDNA NEKEM SEGÍTENI A TÖRÖK NYELVBEN?NYELVKÖNYVEKHEZ HOZZÁ TUDOK JUTNI HA KELL!!horvath.tibor.1984@gmail.com

2010. május 4. 9:34:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!
Hódmezővásárhelyi vagyok és szeretnék törökül tanulni,de nem találtam egy tanárt sem a közelben.Tudna valaki segíteni?Esetleg ismertek levelezős török oktatást?
Előre is köszönöm

Jázmin

2010. augusztus 1. 19:11:00 CEST  
Blogger hiaokk said...

Kedves Yaminah!
2004-es bejegyzésed olvastam. Meg vagy még található itt?
Betti

2010. augusztus 5. 12:35:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Szia Réka!

Ha jársz még errefelé, lehetne, hogy elkérjem a Fono könyvedet egy fénymásolás erejéig?? Köszönöm előre is!

2010. augusztus 7. 12:01:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Szia Mandula!
Yargı Dil Yayınları / Türkçe-Macarca, Macarca Türkçe Konuşma
+Kılavuzu

Fono /Kendikendine Macarca Konuşma Kılavuzu

Türkmen Kitapevi / Türkçe - Macarca Konuşma Kılavuzu

2010. augusztus 26. 0:51:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Látom nem csak én szeretnék megtanulni törökül. Nagyon örülök, hogy ilyen sokan vagyunk. Az én problémám is az, hogy vidéki lévén nem találok tanárt és normális tankönyvet. Én Székesfehérváron keresek török tanárt. Ha valaki tud légyszíves jelezze felém: hujberzsu@gmail.com
Köszönöm.


Zsuzsa

2010. szeptember 24. 18:16:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Szegeden tud valaki török tanárt?Kezdő vagyok,de szeretnék alap szinten beszélni.Aki tud segíteni,köszönöm!!

2010. november 8. 11:39:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Tudna nekem valaki egy linket küldeni, amin tudnék tanulni törökül? Már egy csomó oldalt néztem, de egyik sem volt megfelelő. Sokat segítene ha valaki segítene. Ha valaki tanítana engem akár pénzért is akkor írjon a varga.dorina11@freemail.hu email címre. Előrre is köszönöm

2010. november 14. 13:57:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Kedves Mindenki!

Keresek valakit, akinek megvan a Türkçe öğrenelim 1. c. török nyelvkönyv és szívesen eladná, vagy pedig lefénymásolná nekem. Cserébe ugyanezen sorozat 2., 3. és 4. kötetét tudnám felajánlani fénymásolt formában.

Üdv,

Anna

2010. december 19. 11:38:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Kedves Mindenki!

Bár kicsit játékosnak tűnik, de érdemes a szótanuláshoz használni az Usborne(itt holnap kiadó) Kezdők török nyelvkönyve- t, mely a mindennnapi élethez és az utazáshoz kapcsolódó szókincset tartalmazza. Egy kevés nyelvtan is van a végén, melyet kifejezetten magyar gondolkodásmódra alapoztak

2011. január 21. 19:13:00 CET  
Blogger Iszapka said...

Regisztráljatok itt, http://bitbarat.biz

Tőltsétek le a BB Torok.kezdo.nyelvlecke. És már perfekt is vagy!

2011. január 22. 18:01:00 CET  
Blogger Iszapka said...

Cabuk cabuk!!

2011. január 22. 18:04:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!

Török online nyelvkönyvek eladók.
Zömében angol nyelvűek, de vannak török nyelvűek is.)
A legtöbbhöz van hanganyag.

(Adım adım Türkçe
Bale school
Beg Turkish
Ebru Türkçe
Gökkuşağı
Hitit
Linguaphone
Okuma-dinleme
Teach yourself turkish
Turkish Basic
Turkish grammar 1
Turkish proverbs
Türkçe öğrenelim
Türkçe öğreniyoruz
Yabancı dilim Türkçe
Advanced morfoloji
Grammar uztranslation
Resimlerle Türkçe
Turk ders kit 1
Turkish phrasebook
Turkish grammar)

Az árakban megegyezünk.
Érdeklődni:
aysedokjai@gmail.com

Ayşe

2011. február 1. 17:54:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Sziasztok!


Várom azoknak a lelkes törökül tanulni vágyóknak a jelentkezését, akik online óra formájában kívánják elsajátítani ezt a gyönyörű nyelvet.

Jelentkezni, illetve érdeklődni a turkce-macarca@hotmail.com -os címen lehet.

2011. február 4. 16:50:00 CET  
Blogger Unknown said...

Sziasztok!

Van itt esetleg valaki, akinek megvan, vagy tudja, hogy hol lehetne beszerezni a Türkce Ögrenelim c. könyvet? szerző: Mehmet Hengirmen.
Sokat segítenétek vele, antikváriumokban sem találtam.

2011. február 11. 11:46:00 CET  
Anonymous Névtelen said...

Szia Laura!

Nekem megvan PDF formátumban mindanégy kötete + a hozzájuk tartozó cd-k.
Ha letöltöd a Foxit Reader programot, és azzal használod (tehát nem pdf-fel), akkor ki sem kell nyomtatnod, hanem a számítógépeden kitöltheted a feladatokat.

Ha érdekel, akkor írj az
aysedokjai@gmail.com
e-mail címre!

Ayşe

2011. február 15. 18:35:00 CET  
Blogger Unknown said...

Sziasztok!

Török nyelvtanuláshoz kínálok kedvező lehetőségeket. Török nyelviskolánkban minden szinten indunak török nyelvtanfolyamok minden szinten, illetve vannak magánórák is. Beszédcentrikus módszerekkel dolgozunk sok játékos feladattal. Júliustól intenzív török nyelvtanfolyamok is indulnak. Vannak emailes török nyelvkurzusaink is kedvező áron! Részletekért: www.toroknyelviskola.5mp.eu, +36 30 335 11 29. Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

2011. június 8. 16:37:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Üdv Mindenkinek!

Régóta keresgélek a török tanfolyamk körében, de a pesti nyelviskolák nem igazán kecsegtetnek sok jóval. Voltam az Effy-ben és a Dialógus Platformban, de az Effy nagyon béna volt, a Dialógusban anyanyelvi a tanár és nem tudja, hogy kell tanítani a saját nyelvét. Jó fej, de saját bevallása szerint sem tanát. Én sem tudné magyart tanítani. Na mindegy, kérlek titeket, ha tudtok valami jó török tanárt, vagy tanfolyamot, szóljatok.

Niki
Martonesz.niki87@freemail.hu

2011. június 14. 17:17:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Szia Niki!



Hát valóban nem könnyű jó nyelviskolát találni Budapesten. Sajnos nekem is az a tapasztalatom, hogy általában a nyelviskolákban a tanfolyamok azért nem indulnak, mert nincs ki a létszám (igazából gyakran azért, mert nincs tanárjuk). A legtöbb helyen pedig az a baj, hogy a nyelviskolát egyáltalán nem érdekli a minőség. Ha anyanyelvi a tanár, akkor sajnos általában nem tudja, hogy hogy kéne tanítani (tőlem pl megkérdezte az órán, hogy most mit csináljunk), a magyarok pedig nagyon a nyelvtanra koncentrálnak és szinte sose beszéltetnek, vagy csak ritkán és ezért nem tudsz előre lépni (tiszta olyan, mint a gimis unalmas angol órák: ha nem tudsz beszélni, akkor nem is fogsz megtanulni, mert a tanár csak azzal foglalkozik, aki már tud). Szóval, a helyzet roszz, de nem reménytelenJ

Tehát amit én NEM ajánlok: Effy (rossz minőség, nem törődnek a diákkal), Dialógus (anyanyelvi és fogalma sincs a tanításról), Interlanguage (nagyon drága, illetve kiszámíthatatlan), Hajtómű (nem indul tanfolyam, pedig hozzám közel lenne helyileg), Selyemút (senki nem veszi föl a telefont). Mást pedig nem tudok. Ha tudtok, nagyon hálás lennék, ha szólnátok!


Borbála

2011. augusztus 5. 17:13:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Elöszőr voltam,most nyáron Törökországba.Szeretem Keletet és az út megfizethető volt számomra.Törtenelmi okokból ellenszenvel érkeztem és barátságtalanul.Megcsapott a keleti érzelem és kezdtem meglágyulni.Folyamatosan.Egy török családdal egy asztalnál reggeliztem.Olyan barátságosak voltak,végig azon gondolkodtam,hogy ülhetek én ezekkelegyütt.?Ők pedig a gololataimról mit sem tudva nagyon udvariasak és érdeklődőek voltak.Ez nagyon furcsa volt nekem,ez a kettős érzés.Gondoltam egy újjabb ellentmondás az életemben,én aki rendet akarok.Egyébként Dédnagyapám török származású,Dédnagymamám egy másik keleti népből való.Ezt érezni magamba,hogy mind a két vérből való vagyok.Nehogy eláruljam az egyiket? "De be kellett vallanom magamnak,hogy török is vagyok"Ez érdekes,ezzel nem árulom el a másik drága keleti népemet.Kettős nemzeti identitás,össze van keverve.Magyaroszág egy találkapont volt a felmenőimnek.Mikor egy török utánnam kiabált "hé Magar." Mintha testvérem lett volna,mintha nevemen szolított volna!A tengerparton a turkiaz rádióval énekeltem,hajnalban,napfelkelténél,mezitláb,homokban kavicsok között,hosszú szoknyában.Akkor volt nekem egy pecsét,hogy Keleti vagyok.Egyértelműen.A repülőtéren már sirva búcsúztam egy török fiútól,repülőtéri dolgozó,aki megértően jó utat kivánt! Azt hiszem szép történet!Mindenki maga érzi,hova tartozik.Bánom,részemről a felmenőim vándorlásait! Enéh

2011. október 3. 19:41:00 CEST  
Anonymous Névtelen said...

Kedves Borbála!

Megkérdezhetem, hogy mikor kerested a Selyemutat?
Amennyiben a nyár folyamán, akkoriban amikor kommented is küldted, egyszerű az oka, hogy miért nem vették fel a telefont: zárva volt az iskola!!! Ahogy a honlapjukon fel is volt tüntetve!

Én tanultam a Selyemútnál és teljesen meg voltam vele elégedve! Anyagi okokból hagytam abba, de amint tudom folytatom!

Enikő

2011. október 14. 16:48:00 CEST  
Blogger Unknown said...

Magyarország egyetlen magyar nyelven törököt tanító nyelvkönyve. Nem csak nyelvtan, hanem minden megvan benne, ami kell. Te se maradj le róla. Már többszázan megvásárolták és megtanultak belőle szépen törökül. Ilyen könyvből több nincsen, és egy darabig nem is lesz! A könyvek címe: Török örömmel 1. könyv és munkafüzet. Bővebb info: http://clubvj.5mp.eu/web.php?a=clubvj&o=jXZq2elqa0

2013. február 12. 16:32:00 CET  
Blogger Unknown said...

Magyarország egyetlen magyar nyelven törököt tanító nyelvkönyve. Nem csak nyelvtan, hanem minden megvan benne, ami kell. Te se maradj le róla. Már többszázan megvásárolták és megtanultak belőle szépen törökül. Ilyen könyvből több nincsen, és egy darabig nem is lesz! A könyvek címe: Török örömmel 1. könyv és munkafüzet. Bővebb info: http://clubvj.5mp.eu/web.php?a=clubvj&o=jXZq2elqa0

2013. február 12. 16:35:00 CET  
Blogger esra can said...


Lezbiyen Porno

2019. augusztus 2. 3:15:00 CEST  

Megjegyzés küldése

<< Home